تکنولوژی
۲۲ خرداد ۱۴۰۵
تلگرام پس از پنج سال به ساعتهای هوشمند Wear OS بازگشت.
تلگرام پس از پنج سال کنار گذاشتن، نسخهای جدید برای ساعتهای هوشمند Wear OS منتشر کرد. این بهروزرسانی امکان دسترسی کامل به چتها، ارسال پیام صوتی و ویژگیهای دیگر را برای کاربران پیکسل واچ و گلکسی واچ فراهم میکند و همراه با بهبودهای متنی و پشتیبانی از Markdown ارائه شد.
چرا مهمه؟
این بازگشت، تجربه پیامرسانی را در دستگاههای پوشیدنی گسترش داده و رقابت بین سیستمعاملهای ساعت هوشمند را تشدید میکند.
به درد کی میخوره؟
developers, general, entrepreneurs
تو عمل چی کار کنیم؟
توسعهدهندگان میتوانند با استفاده از APIهای جدید تلگرام برای Wear OS، رباتها و افزونههای مخصوص ساعتهای هوشمند را به سادگی پیادهسازی کنند.
نظر BlueIT News
بازگشت تلگرام به Wear OS پس از پنج سال، نشانگر استراتژی جدی شرکت برای یکپارچهسازی پیامرسانی در اکوسیستمهای چندسکویی است.