انکر: پاوربانک‌ها تا چند سال دیگر از بین می‌روند۱۴۰۵ تیر ۵, جمعه
سخت_افزار ۲۳ خرداد ۱۴۰۵

انکر: پاوربانک‌ها تا چند سال دیگر از بین می‌روند

بنیانگذار انکر، پاوربانک‌ها را با پخش‌کننده‌های MP3 مقایسه کرد و گفت این محصولات هم مانند آن‌ها به‌زودی منسوخ می‌شوند. خود انکر که شهرت خود را مدیون پاوربانک‌ها است، اکنون در حال گسترش سبد محصولات خود است.

انکر: پاوربانک‌ها تا چند سال دیگر از بین می‌روند

چرا مهمه؟

مدیرعامل انکر اعلام کرد پاوربانک‌ها تا چند سال دیگر از رده خارج می‌شوند. مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از این تغییر تأثیر می‌گیرند. کاربران باید در خرید پاوربانک احتیاط کنند.

به درد کی می‌خوره؟

• کاربران گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ • تولیدکنندگان پاوربانک و لوازم جانبی • سرمایه‌گذاران بازار فناوری • تحلیلگران حوزه الکترونیک مصرفی

تو عمل چی کار کنیم؟

با توجه به این پیش‌بینی، خریداران بهتر است از خرید پاوربانک‌های گران‌قیمت خودداری کنند و منتظر فناوری‌های جدید بمانند.

نظر BlueIT News

انکر از منبع اصلی درآمد خود فاصله می‌گیرد و بازار را برای فناوری‌های نوین شارژ آماده می‌کند.