سخت_افزار
۲۲ خرداد ۱۴۰۵
چگونه یک مانیتور ۶۰ فریم بر ثانیهای اینک ساختم: مودوس فلو
در این مقاله، سازندهای روش ساخت یک مانیتور e‑ink با نرخ 60 فریم بر ثانیه را معرفی میکند. با ترکیب کنترلکنندههای مخصوص و بهینهسازی نرمافزاری، نمایش روان و کممصرفی به دست آمده است. این پروژه به نام Modos Flow شناخته میشود.
چرا مهمه؟
این پیشرفت میتواند نمایشهای کممصرف را برای کاربردهای طولانیمدت و دستگاههای قابل حمل ارتقا دهد.
به درد کی میخوره؟
developers, tech_leads, entrepreneurs, designers
تو عمل چی کار کنیم؟
توسعهدهندگان میتوانند برنامههای خود را برای نمایش روان بر روی صفحهنمایشهای e‑ink بهینهسازی کنند.
نظر BlueIT News
ساخت یک مانیتور e‑ink با نرخ 60 فریم بر ثانیه، مرزهای نمایش کممصرف را بهطور چشمگیری جابجا میکند.