Hola Developers, Este es mi primer post en dev.to Sólo me salen post en inglés, me gustaría saber de la gente hispanohablantes a quien me recomendáis seguir por aquí. Y con este post me gustaría saber también si hay gente aquí que hable español
جانی فینچ، یک توسعهدهنده اسپانیاییزبان، اولین پست خود را در dev.to منتشر کرد. او در این پست از اعضای اسپانیاییزبان خواست تا یکدیگر را دنبال کنند و منابعی برای دنبال کردن معرفی کنند.

چرا مهمه؟
انتشار پست جانی فینچ در dev.to نشان میدهد که جوامع فنی تنها به زبان انگلیسی محدود نیستند. نیاز به فضاهای زبانی دیگر در کنار انگلیسی احساس میشود. برای خوانندگان فارسیزبان، چنین پستهایی یادآوری میکند که جوامع فنی به زبانهای دیگر نیز فعالند و میتوانند از این شبکهها بهره ببرند.
به درد کی میخوره؟
• توسعهدهندگان اسپانیاییزبان • اعضای dev.to که به دنبال گسترش شبکه زبانی خود هستند • توسعهدهندگان فارسیزبان علاقهمند به جوامع غیرانگلیسی • فعالان حوزه تنوع و فراگیری در فناوری
تو عمل چی کار کنیم؟
خواننده میتواند با جستجوی هشتگهای مرتبط با اسپانیایی در dev.to، اعضای جدیدی پیدا کند و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهد. همچنین میتواند با انتشار محتوا به زبان مادری، به تنوع زبانی جامعه کمک کند.
نظر BlueIT News
Blue IT News توصیه میکند: زبان انگلیسی در دنیای فناوری غالب است، اما نادیده گرفتن جوامع زبانی دیگر فرصتهای ارزشمندی را از بین میبرد. انتشار محتوا به زبان مادری دروازهای به سوی مخاطبان جدید باز میکند.