تکنولوژی
۲۱ خرداد ۱۴۰۵
اپل ابزار مشابه WSL را برای توسعهدهندگان مک فراهم کرد.
Apple به توسعهدهندگان مک یک ابزار جدید شبیه WSL ارائه داد که امکان اجرای توزیعهای لینوکس را بهصورت بومی در macOS فراهم میکند. این قابلیت با استفاده از macOS‑VM و یک لایه سازگاری، تجربهای نزدیک به Windows Subsystem for Linux را برای کاربران مک به ارمغان میآورد.

چرا مهمه؟
این ابزار میتواند روند توسعه چندپلتفرمی را تسهیل کرده و مانع نیاز به ماشینهای مجازی سنگین یا دو بوت را از بین ببرد.
به درد کی میخوره؟
developers, devops, tech_leads
تو عمل چی کار کنیم؟
توسعهدهندگان macOS میتوانند به سادگی توزیعهای لینوکس را اجرا، تست و دیباگ کنند بدون نیاز به ماشینهای مجازی سنگین یا دو سیستمعامل.
نظر BlueIT News
Apple با معرفی ابزار macOS‑VM که شبیه WSL عمل میکند، محیطی بومی برای اجرای لینوکس روی مک فراهم کرده و این گام میتواند مرزهای توسعهپلتفرمی را محو کند.